מה עדיף? שתלי זירקוניה או טיטניום? הנה ההשוואה:

קבעו פגישת ייעוץ אצל רופא שיניים באזור שלכם

מלאו פרטיכם כאן ונציג יחזור אליכם

בעוד שהטכנולוגיה חודרת לכל תחום בעולם הרפואה (ובכלל), העולם נהיה עשיר יותר ומעניין יותר, ואפשרויות הבחירה שלנו הולכות ומתרבות. עם האפשרויות עולה פעמים רבות גם בלבול. איך אמור האדם הממוצע לבצע בחירה מושכלת בתחום בו הוא אינו מבין דבר? ובכן, הגישה המקובלת היא כמובן לשאול את המומחים, ובכל הנוגע לבחירת שתלים דנטליים, וההחלטה האם ללכת על שתלי זירקוניה או שתלי טיטניום, התייעצות תהיה הגישה הנכונה.

עם זאת, רגע לפני שאתם קובעים פגישה עם רופא השיניים שלכם, יש עוד טכנולוגיה שכדאי להתייחס אליה, והיא טכנולוגיית האינטרנט. רשת האינטרנט פתחה בפנינו גישה לכמויות מידע אינסופיות. כיום כל אחד ואחת יכולים להיכנס לרשת ולהתחיל לחקור וללמוד על כל נושא שבעולם, בטח ובטח שעל סוגים של שתלים דנטליים ועל היתרונות והחסרונות שלהם. חמושים בידע החדש שלכם תגיעו לשיחת הייעוץ אצל רופא השיניים עם ביטחון שתוכלו להבין על מה הוא מדבר, ולבצע את הבחירות הנכונות ביותר עבורכם.

 

לפגישת ייעוץ אצל רופאי שיניים באזור שלכם בארץ

זירקוניה מול טיטניום – לקרוא ולהפנים:

  1. תאימות ביולוגית – צמד מילים שאומר את הכל, שכן בסופו של דבר, אחרי תהליך השתלת השיניים הקצר, אתם יוצאים מהמרפאה לעבר המשך החיים שלכם עם השתלים החדשים. רופא השיניים יכול לעשות עבודה מושלמת, ולהשתמש בחומרים הכי מתקדמים ובטכנולוגיה הכי מדויקת. עדיין, אם החומר המושתל לא מגיע בהתאמה ביולוגית מושלמת, הגוף עלול לדחות אותו. במקרה של שתלי הזירקוניה כמו גם בשתלי הטיטניום – שניהם חומרים עם התאמה ביולוגית לגוף האדם.
  2. עמידות – חומר נמדד, בין היתר, ברמת החוזק שלו, בטח כאשר אנו מדברים על שיניים, אשר נועדו לא רק לנוי, אלא גם כדי להתמודד עם לעיסה, לעיתים של מזונות קשים כמו תפוחים למשל. הטיטניום נמצא בשימוש בעולם השתלים כבר שנים רבות, כך שעמידותו נבדקה לאורך שנים והוכחה ללא צל של ספק. הזירקוניה לעומתו גם הוא חומר חזק להפליא, ולא סתם נבחר לשמש לשתלים דנטליים, אך הוא חומר חדש יותר בעולם השתלים הדנטליים, כך שלא הצטבר מספיק מידע סטטיסטי לגבי עמידותו בפועל.
  3. אופי השתל – שתלי טיטניום נעשים בשיטה ה"קלאסית" של השתלת שורש מלאכותי שיתקבע בלסת, ועליו הברגה של הכתר, כלומר משני חלקים נפרדים. שתל הזירקוניה מורכב מחתיכה אחת, ויש הטוענים להשפעה על עמידות השתלים וכוחם.
  4. מחיר השתלים – אספקט נוסף כאשר מתכננים השתלת שיניים הוא כמובן התקציב. ההבדל במחיר בין השתלים השונים אינו קיצוני, אך הוא בכל זאת קיים: שתלי הזירקוניה יעלו לרוב בסביבות 25% יותר מאשר שתלי הטיטניום, שכן עלות הייצור של שתלים מתקדמים אלו גבוהה יותר.
  5. אסתטיקהשתלי זירקוניה הם חד משמעית אסתטיים יותר משתלי הטיטניום, והם מהווים הבחירה הראשונה והמועדפת לשתלים קדמיים שיהיו וויזואליים, ויהוו חלק מהחיוך שלכם.
Picture of ד"ר אוהד שחר לוין
ד"ר אוהד שחר לוין

לד"ר אוהד שחר לוין ניסיון של עשרות שנים ומציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפולי שיניים.

מומחיותו של ד"ר אוהד שחר לוין ביישור שיניים ולסתות של מטופליו עם צמיחת שיניהם היא ללא רבב. יש לו למעלה מ-20 שנות ניסיון, וידוע במגע העדין ובגישה הטבעית לטיפול שיניים.

טיפולי השיניים הניתנים במרפאתו כוללים טיפולי הלבנת שיניים, טיפולי יישור שיניים, טיפולי השתלות שיניים לרבות השתלות בטכנולוגיה המתקדמת PRF, הכולל גם השתלות שיניים ממוחשבות, מבני שיניים, שיני חרסינה - ציפויי שיניים ועוד.

נגישות אתר

חדש באתר החיוך שלי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית – עם מעל 80% הצלחה!

פיננסי נט

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הכחול למטה

בהצלחה, מצוות אתר החיוך שלי 💝