השתלת שיניים ביום אחד יתרונות וחסרונות

קבעו פגישת ייעוץ אצל רופא שיניים באזור שלכם

מלאו פרטיכם כאן ונציג יחזור אליכם

חיוך חדש תוך יום אחד. זהו חלומם של אנשים רבים אשר סובלים משיניים מנדנדות, חלשות, חוסר בשיניים ובעיות חניכיים אחרות. השתלות השיניים יכולות להיות מפתח לחיים חדשים לחלוטין אך בתוך כל הטכניקות הקיימות יכולה להעלות השאלה על השתלת שיניים ביום אחד יתרונות וחסרונות.

בכתבה חשובה זו ניגע בטכנולוגיית השתלות השיניים שמתבצעות תוך יום אחד בלבד. נבחן למי הטיפול יכול להתאים ונשווה בין היתרונות והחסרונות של השיטה. מוכנים להרגיש טוב יותר? בואו נצא לדרך.

השתלת שיניים ביום אחד יתרונות וחסרונות
לפגישת ייעוץ אצל רופאי שיניים באזור שלכם בארץ

מהי השתלת שיניים ביום אחד

נתחיל מכך שהשתלות שיניים הן החלפה של שיניים קיימות או חסרות בשיניים מלאכותיות. התוצאה מאפשרת לחזור לשגרה, לאכול כל דבר, להרגיש בנוח עם החיוך שלנו והיא עוזרת לנו פשוט להרגיש כרגיל. הטיפול עצמו מתבצע בהתאמה אישית כשכל חלל פה שונה, עם בעיות ייחודיות ומבנה שאין שני לו.

כאשר אנחנו מסתכלים על השתלת שיניים ביום השינוי המרכזי הוא קצב הדברים. אם בעבר היה צורך לבצע טיפולים רבים וכואבים שבניהם היה צורך להימנע ממאכלים מסוימים עכשיו אין יותר צורך בכך. כאשר הטיפול מתבצע ביום אחד לוח הזמנים קצר משמעותית וכך גם ההתמודדות עם הכאב. לצד זאת יש לציין כי יש צורך בבדיקות וטיפולים מקדימים לפני שאפשר יהיה לגשת לטיפול עצמו.

מי יכול לעבור השתלת שיניים  ושיקום הפה ביום אחד?

כאשר אנחנו מסתכלים על השתלת שיניים ביום אחד אחד הדברים הראשונים שיש לבחון הוא ההתאמה של המועמד. חשוב להבין כי לא תמיד ניתן לעבור את הטיפול ולהכיר את הקריטריונים הנדרשים לו:

  • כמות ואיכות העצם – יש צורך בכמות עצם מספקת בלסת כדי שזו תחזיק את השתלים בצורה יציבה. העצם צריכה להיות חזקה וצפופה.
  • בריאות כללית – המועמד לטיפול חייב להיות במצב בריאותי תקין כאשר מחלות כמו סכרת לא מאוזנת ומחלות שיניים עלולות להיות גורם מסכן.
  • עישון – העישון עלול להוביל לפגיעה בתהליך ההחלמה ולסיבוכים של השתלות השיניים ולכן בקרב מעשנים יש לבדוק את ההתאמה לטיפול.
  • מוטיבציה וציפיות – חשוב מאד שהמטופל יהיה מוכן לשתף פעולה לכל אורך הדרך, להבין שיש צורך בתקופת הסתגלות ולפעול על פי ההנחיות.

יתרונות וחסרונות

כאשר אנחנו מסתכלים על השתלת שיניים ביום אחד אנחנו יכולים לראות יתרונות רבים אך גם חסרונות שחשוב להכיר בהם. יש לציין כי לפני שאפשר יהיה להתחיל בטיפול חשוב לבצע טיפולים מקדימים כולל ניקוי שיניים, השתלת עצם אם יש צורך וכמובן טיפול במחלות חניכיים אם קיימות. בטבלה הבאה אפשר לראות את היתרונות והחסרונות של הטיפול:

יתרונות חסרונות
זמן טיפול קצר יחסית המתאים עבור אנשים עסוקים ואלו שחוששים מתהליך ממושך ומורכב יש להקפיד על טיפולים ותחזוקה טובה של חלל הפה כולל ניקוי שיניים ובדיקות תקופתיות
פתרון אסתטי מידי ללא צורך בתותבות נשלפות ומינימום החלמה כיוון שמדובר בתהליך כירורגי עשויות להיות תופעות לוואי של זיהום או דחיית השתלים
שיפור משמעותי של איכות החיים כולל חזרה ליכולת לאכול, לדבר ולחייך בביטחון לרוב השתלות שיניים ביום תהיה יקרה יותר בהשוואה לשיטות מסורתיות
טיפול מתקדם המתבצע תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות ובהתאמה אישית לכל מטופל הטיפול לא יתאים לכל אחד ובמקרים בהם יש חוסר עצם משמעותי יש לבחור בשיטה אחרת

לבחור בקליניקה הנכונה

לצד כל היתרונות של השתלת שיניים ביום אחד חשוב להבין כי על אף שמדובר בפתרון חדשני ומתקדם ישנה חשיבות רבה למרפאה בה הטיפול מתבצע. חשוב מאד לבחור ברופא מומחה ומרפאה שמנוסה באופן ספציפי בטיפולים מסוג זה.

לפני תחילת הטיפול חשוב לקבל את כל המידע הנדרש, לעבור טיפולים מקדימים ולהבין את המשמעות של הטיפול. פרמון קליניק מעמידים לרשות המטופלים טכנולוגיה מתקדמת, צוות מקצועי וגישה אישית. זו הכתובת לפנות אליה.

ד"ר אוהד שחר לוין
ד"ר אוהד שחר לוין

לד"ר אוהד שחר לוין ניסיון של עשרות שנים ומציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפולי שיניים.

מומחיותו של ד"ר אוהד שחר לוין ביישור שיניים ולסתות של מטופליו עם צמיחת שיניהם היא ללא רבב. יש לו למעלה מ-20 שנות ניסיון, וידוע במגע העדין ובגישה הטבעית לטיפול שיניים.

טיפולי השיניים הניתנים במרפאתו כוללים טיפולי הלבנת שיניים, טיפולי יישור שיניים, טיפולי השתלות שיניים לרבות השתלות בטכנולוגיה המתקדמת PRF, הכולל גם השתלות שיניים ממוחשבות, מבני שיניים, שיני חרסינה - ציפויי שיניים ועוד.

נגישות אתר

חדש באתר החיוך שלי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית – עם מעל 80% הצלחה!

פיננסי נט

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הכחול למטה

בהצלחה, מצוות אתר החיוך שלי 💝