ניתוח חניכיים בירושלים

קבעו פגישת ייעוץ אצל רופא שיניים באזור שלכם

מלאו פרטיכם כאן ונציג יחזור אליכם

טיפולי חניכיים בפרט וטיפולי שיניים בכלל הם נושא שחשוב להקפיד ולא להזניח. הזנחה של מצב השיניים עלולה להוביל להליכים מורכבים בהרבה. היגיינת שיניים טובה ובריאה תכלול צחצוח שיניים מוקפד, שימוש בחוט דנטלי ומעקב אצל רופא. מטופלים שמזניחים את הטיפול עלולים להגיע למצב של ניתוח חניכיים. נפרט פה על המקרים שיכולים להופיע במסגרת נושא החניכיים, איך מטפלים בבעיה ומתי כדאי לעשות ניתוח חניכיים. המידע הזה רלוונטי לכל מי שצריך לעבור ניתוח חניכיים, אבל כמובן שניתוח חניכיים יכול להתקיים באזור המגורים כך שאם לדוגמה אתם מתגוררים בירושלים, תרצו לקבל מידע על ניתוח חניכיים בירושלים.

ניתוח חניכיים בירושלים
לפגישת ייעוץ אצל רופאי שיניים באזור שלכם בארץ

ניתוח חניכיים בירושלים – מה יכול להוביל לניתוח?

כאשר מטופל נמצא במעקב של רופא שיניים הוא יכול להימנע לעיתים מלהגיע לניתוח אבל ישנן מספר סיבות עיקריות שבעקבותיהן מגיעים מטופלים לניתוח חניכיים. אם אובחנתם על ידי רופא שכדאי לכם לעבור ניתוח חניכיים ואתם מתגוררים באיזור ירושלים, כדאי לחפש ניתוח חניכיים בירושלים במקרה הצורך. כמובן שתמיד חשוב לפנות למרפאה מומלצת באזורכם כמו המרפאה של ד"ר אבי בביוב. נפרט כאן את הסיבות שעלולות להוביל לניתוח:

  1. ישנם מקרים בהם דלקות חניכיים ומחלות שונות מאלצות את המטופל לעבור ניתוח חניכיים. כפי שציינו, מה שמקדים לניתוח חניכיים הוא בדרך כלל דלקות חניכיים שעלול לייצר דימום ונפיחות בחניכיים. דלקות אלו קורות לרוב כאשר אין הקפדה מספקת על צחצוח שיניים ושימוש בחוט דנטלי מה שמייצר חיידקים, אבנית ועוד גורמים מזיקים לשיניים ולחניכיים.
  2. לעיתים מלבד מחלות חניכיים רגילות עלולים לסבול מטופלים ממקרים יותר קיצוניים של מחלות מתקדמות וחמורות ואז ניתוחי חניכיים יכולים להצליל להם את השיניים.
  3. מלבד האפשרות של ניתוח חניכיים מטעמים רפואיים ישנם מקרים בהם הבחירה בניתוח היא אסתטית משום שרקמת החניכיים היא מוגזמת, עולה על השיניים וכן הלאה.

מה הסוגים השונים של ניתוחי חניכיים?

הרופא שיטפל בכם ימליץ לכם על ניתוח חניכיים בהתאם לבעיה הספציפית שלכם. לעיתים תוכלו להימנע מניתוח באמצעות טיפולים אחרים שאינם כירורגים, אבל חשוב מאד לא להזניח את המחלה ואת הטיפול כדי לא להחמיר את מצב החניכיים שלכם עד כדי אובדן השיניים. אחד הניתוחים הוא ניתוח השתלת חניכיים, במקרה כזה כאשר יש נסיגה משמעותית בחניכיים, שורשי השיניים שלנו נחפשים ועלולים לצבור חיידקים. באמצעות השתלת חניכיים אפשר לכסות את השורשים החשופים. השתלת החניכיים מתבצעת באמצעות איסוף של רקמות חניכיים מאיזורים אחרים בפה לטובת האיזור הבעייתי. ישנם מקרים בהם ימליץ הרופא על ניתוח לחידוש החניכיים שמאפשר לתקן נזק שנגרם ממחלות חניכיים שונות. בניתוח זה מעודדים את הגוף לבנות ולייצר עצמות ורקמות חדשות באמצעות השתלת עצם. סוג נוסף של ניתוח חניכיים הוא ניתוח כיס חניכיים כן מטפלים בכיסים שנוצרו בחלל הפה בעקבות הדלקת.

ד"ר אוהד שחר לוין
ד"ר אוהד שחר לוין

לד"ר אוהד שחר לוין ניסיון של עשרות שנים ומציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפולי שיניים.

מומחיותו של ד"ר אוהד שחר לוין ביישור שיניים ולסתות של מטופליו עם צמיחת שיניהם היא ללא רבב. יש לו למעלה מ-20 שנות ניסיון, וידוע במגע העדין ובגישה הטבעית לטיפול שיניים.

טיפולי השיניים הניתנים במרפאתו כוללים טיפולי הלבנת שיניים, טיפולי יישור שיניים, טיפולי השתלות שיניים לרבות השתלות בטכנולוגיה המתקדמת PRF, הכולל גם השתלות שיניים ממוחשבות, מבני שיניים, שיני חרסינה - ציפויי שיניים ועוד.

נגישות אתר

חדש באתר החיוך שלי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית – עם מעל 80% הצלחה!

פיננסי נט

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הכחול למטה

בהצלחה, מצוות אתר החיוך שלי 💝