diamond provider מטעם חברת אינויזליין – רמה גבוהה של יישור שיניים

קבעו פגישת ייעוץ אצל רופא שיניים באזור שלכם

מלאו פרטיכם כאן ונציג יחזור אליכם

כאשר אנו בוחרים רופא, אנו עושים זאת תוך תכנון רב ומחשבה רבה על עצמנו. הרי הדבר האחרון שנרצה יהיה להפקיד את גופנו בידיו של אדם שאיננו סומכים עליו, כזה שטוען להיות המוביל בתחומו אך בפועל, רק יעשה נזק. לפחות בתחום רפואת השיניים, כדאי למצוא איש או אשת מקצוע בעלי diamond provider מטעם חברת אינויזליין אשר לו זכאים רק 5% בלבד מהרופאים, אשר למדו את שיטת העבודה של החברה, המספקת פתרונות מתקדמים ליישור שיניים.

לפגישת ייעוץ אצל רופאי שיניים באזור שלכם בארץ

על המשמעות של diamond provider מטעם חברת אינויזליין 

כשזה מגיע לבריאות השיניים, מקצועיות וניסיון הם ערכים עליונים כאשר מחפשים את הרופא המטפל. אינוילזיין למשל, היא אחת החברות המתקדמות ביותר בעולם העוסקות במתן פתרונות ליישור שיניים. החברה מציעה אלטרנטיבה לפלטות ממתכת, מחומר שקוף וכמעט בלתי נראה. אך מה המשמעות של קבלת diamond provider מטעם חברת אינויזליין ומה זה אומר כלפי המטופלים? הבה נבין.

  • טיפול למומחים בלבד – לא כל אחד יכול לבצע את הטיפול המדובר. הנהלים של אינוילזיין מבטיחים שרק רופאים שעברו הכשרה מיוחדת, יוכלו לעשות זאת. כלומר, כשאתם בוחרים בטיפול אתם יכולים להיות רגועים, בידיעה שאיש או אשת המקצוע באמת יודעים מה הם עושים.
  • מה לומדים הרופאים במסגרת ההכשרה? – לוודא שהטיפול אכן מתאים למטופל, כיצד לשלב את השיטה בשגרת הטיפולים שלהם, כיצד להשתמש בתוכנה המיוחדת המסייעת לרופאים להתאים את הפלטה באופן מדויק לכל מערכת פה, ועוד. 
  • אסתטיקה – מכיוון שמדובר בפתרון שקוף וכמעט בלתי נראה לעין, הרי שזו אלטרנטיבה נהדרת! רבים – ילדים ומבוגרים כאחד, הזקוקים לטיפול יישור שיניים נמנעים מכך מכיוון שפלטות שיניים רגילות, הן בולטות מאוד. 

diamond provider מטעם חברת אינויזליין – ניסיון ברמה הגבוהה ביותר

לאחר שלקחו חלק בהכשרה, כעת זכאים הרופאים לעבוד עם מטופלים. עם זאת, חשוב להבין שלחלקם יש ניסיון רב יותר מאחרים. diamond provider מטעם חברת אינויזליין היא בעצם דרגת יהלום, שמשמעותה הדרגה הגבוהה ביותר של ניסיון, הבנה והיכרות עם הטיפול.

העניין הוא שהרופאים צוברים נקודות עם כל טיפול אינוילזיין שהם מבצעים, וכדי להגיע לדרגת היהלום עליהם לבצע למעלה מ-100 טיפולים בשיטה.  

אם כן, למי עלי לפנות?

איך שלא תביטו על כך, תהליכי יישור שיניים הם הרבה יותר מכפי שהם. הטיפול כולו משפיע על החיוך, מבנה הפנים והביטחון העצמי של המטופל. כעת כשאתם יודעים עד כמה מוקפדת היא שיטת הטיפול של אינוילזיין, ברור לכם שלמצוא איש או אשת מקצוע שעברו את ההתמחות הזו, חייב להיות בעדיפות גבוהה. ד"ר יעל יעקבי היא diamond provider מטעם חברת אינויזליין המפעילה 2 מרפאות שיניים; ברחובות ובעשרת. עם ניסיונה הרב והרצון להעניק את הטוב ביותר למטופליה, מרפאותיה מובילות את נושא הקדמה הטכנולוגית בעולם טיפול השיניים. 

ד"ר אוהד שחר לוין
ד"ר אוהד שחר לוין

לד"ר אוהד שחר לוין ניסיון של עשרות שנים ומציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפולי שיניים.

מומחיותו של ד"ר אוהד שחר לוין ביישור שיניים ולסתות של מטופליו עם צמיחת שיניהם היא ללא רבב. יש לו למעלה מ-20 שנות ניסיון, וידוע במגע העדין ובגישה הטבעית לטיפול שיניים.

טיפולי השיניים הניתנים במרפאתו כוללים טיפולי הלבנת שיניים, טיפולי יישור שיניים, טיפולי השתלות שיניים לרבות השתלות בטכנולוגיה המתקדמת PRF, הכולל גם השתלות שיניים ממוחשבות, מבני שיניים, שיני חרסינה - ציפויי שיניים ועוד.

נגישות אתר

חדש באתר החיוך שלי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית – עם מעל 80% הצלחה!

פיננסי נט

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הכחול למטה

בהצלחה, מצוות אתר החיוך שלי 💝