השתלות שיניים: מה הסוג המומלץ ביותר?

קבעו פגישת ייעוץ אצל רופא שיניים באזור שלכם

מלאו פרטיכם כאן ונציג יחזור אליכם

החיים מלאי חופש בחירה, והצורך לבחור מעלה שאלות רבות. איך בוחרים את הטוב ביותר, ומבצעים את ההחלטה הנכונה ביותר? ככל ומדובר בהחלטות יומיומיות פשוטות, לרוב זה לא נורא לטעות. גם אם טעינו, נתקן במהרה. אבל כאשר יש צורך לבצע החלטה על הליך השתלת שיניים, כדאי לקבל את הטוב ביותר במרפאה של רופא שיניים בנתניה.

נקצר לכם את התהליך ונאמר בצורה המפורשת והישירה ביותר: השתלת השיניים המומלצת ביותר נכון לכתיבת שורות אלו היא השתלת השיניים הממוחשבת. מדובר בתחום מהפכני שמאפשר גם לכם וגם לרופא שלכם למנף טכנולוגיות מתקדמות לצורך שדרוג משמעותי בטיפול, בהחלמה, ובכל מה שמסביב.

השתלות שיניים מה הסוג המומלץ ביותר
לפגישת ייעוץ אצל רופאי שיניים באזור שלכם בארץ

השתלות שיניים ממוחשבות – מא' ועד ת':

השתלות שיניים ממוחשבות מתחילות בסריקת דימות של האזור בו מיועד להיכנס השתל או השתלים. סריקה זו, בטכנולוגיה מתקדמת, נקראת סריקה טומוגרפית (טומוגרפיה). הטכנולוגיה בה הטומוגרפיה פועלת מייצרת סריקה מדויקת להפליא, שתוצאותיה ניכרות עוד לפני שהרופא מתחיל לעבוד על הפה שלכם.

הסריקה, שנעשית בעזרת CT, נשלחת לעיבוד ממוחשב מתקדם. בשיתוף פעולה בין מומחים בטכנולוגיה לבין הרופא המבצע, וביחד עם טכנאי השתלים, מנותחת המפה המושלמת של הפה שלכם. על פי הנתונים שעולים מהדגם התלת-ממדי ניתן לייצר מראש ולפני הניתוח עצמו סד מותאם אישית לפה שלכם. הסד מאפשר הכנה מושלמת לפני ההשתלה, ובעצם:

  1. מונע במקרים רבים את הצורך בביצוע חתכים שונים בחניכיים – וזאת על ידי יצירת מסגרת להחדרת כל שתל בצורה מושלמת במקומו בקדיחה מקומית ומונחית.
  2. מאפשר תכנון אופטימלי ובחירה מושלמת של מיקום וזווית החדרת השתלים מראש – חוסך זמן יקר ומונע טעויות אנוש.
  3. מאפשר החלמה מהירה יותר ושיקום מהיר יותר לאחר החדרת שתלי השיניים, שכן כמות הטראומה לרקמות הקיימות מינימאלית לגמרי – מינימום חתכים, מינימום זמן החלמה.
  4. הפחתה משמעותית בכאבים בתקופת ההחלמה – הדיוק והקטנת הצורך בחיתוך ברקמות מאפשר לרוב תהליך החלמה מהיר יותר, אך גם כואב פחות. הסיכון לדלקת יורד, והכאב מעצם ההליך הכירורגי גם הוא מגיע לכדי המינימום של המינימום.
  5. הפחתה משמעותית בסיכון לתקלות – כאשר חותכים בבשר החי, תמיד ישנו סיכון. בניתוחים המיושנים יותר הסיכון לפגיעה בעצבים למשל היה משתנה בהתאם למיומנות הרופא המבצע, האנטומיה האישית של המנותח, מורכבות הטיפול, ועוד. עם ההליך הממוחשב ניתן מראש למנוע פגיעה בעצבים למשל, ולהפחית משמעותית כל אפשרות לשגיאה ותקלה, תאונה או בעיה במהלך ההליך הרפואי.

לסיכום – אם כבר שתלים, אז רק ממוחשבים!

בעזרת השתלת שיניים ממוחשבת ומתקדמת זו כולם נהנים יותר – הרופא נהנה מתהליך פשוט יותר ומדויק יותר, במינימום סיכונים. ואתם, המטופלים, זוכים בטיפול מדויק יותר שמאפשר לכם תוצאות טובות יותר והחלמה מהירה יותר.

אם מצאתם רופא שיניים בנתניה שמציע את השירות המתקדם הזה, אל תהססו, פנו עוד היום וגשו לבדיקה ראשונית ותיאום טיפול.

ד"ר אוהד שחר לוין
ד"ר אוהד שחר לוין

לד"ר אוהד שחר לוין ניסיון של עשרות שנים ומציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפולי שיניים.

מומחיותו של ד"ר אוהד שחר לוין ביישור שיניים ולסתות של מטופליו עם צמיחת שיניהם היא ללא רבב. יש לו למעלה מ-20 שנות ניסיון, וידוע במגע העדין ובגישה הטבעית לטיפול שיניים.

טיפולי השיניים הניתנים במרפאתו כוללים טיפולי הלבנת שיניים, טיפולי יישור שיניים, טיפולי השתלות שיניים לרבות השתלות בטכנולוגיה המתקדמת PRF, הכולל גם השתלות שיניים ממוחשבות, מבני שיניים, שיני חרסינה - ציפויי שיניים ועוד.

נגישות אתר

חדש באתר החיוך שלי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית – עם מעל 80% הצלחה!

פיננסי נט

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הכחול למטה

בהצלחה, מצוות אתר החיוך שלי 💝