השתלות שיניים ממוחשבות - השיטות החדשות ביותר כיום

קבעו פגישת ייעוץ אצל רופא שיניים באזור שלכם

מלאו פרטיכם כאן ונציג יחזור אליכם

עבור רבים, ביקור אצל רופא השיניים מעולם לא היה חוויה חיובית במיוחד. גם אם הטיפול לא מלווה בכאבים, יש משהו שמעורר חרדה בלאפשר לאדם אחר לעבוד על הפה שלנו. עם זאת, הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו מאפשרת לשדרג את הטיפולים המסורתיים ולהפוך אותם למהירים, פשוטים וידידותיים יותר. אצל ד"ר אריאל סביון רופא שיניים בראשון לציון למשל, תמצאו מגוון רחב של טיפולים מתקדמים בשיטות החדשות ביותר בשוק.

לפגישת ייעוץ אצל רופאי שיניים באזור שלכם בארץ

דוגמה אחת היא השתלות שיניים מתקדמות אצל ד"ר אריאל סביון רופא שיניים בראשון לציון

אחד ההליכים הכואבים ביותר הוא השתלת שיניים, שבעבר דרשה לא מעט אומץ והרבה כוח סבל. עם זאת, כיום התהליך השתכלל מאוד. ד"ר אריאל סביון רופא שיניים בראשון לציון מבצע השתלת שיניים ממוחשבת, שמשמעותה החדרת שתל אל תוך עצם הלסת באופן מדויק יותר מאשר בשיטה המסורתית.

בשנים האחרונות, פותחה שיטה אשר מנחה את הרופא לבצע את הקידוח בזווית ובנקודה הנכונה ביותר, ללא חתכים משמעותיים מידי בחניכיים כפי שהיה נהוג בעבר. כך, לשיטה יש יתרונות רבים:

  • קידוח מדויק – חיוני במקרים של עצם צרה או כאשר ישנה קירבה למבנים אנטומיים נוספים בפה שעשויים להיפגע במידה והקידוח לא זהיר או מדויק מספיק. למשל, האם ידעתם שקיים עצב בלסת התחתונה שאם נפגע בו, תאבדו תחושה בשפתיים?
  • סד הדרכה ממוחשב – זהו החידוש המשמעותי ביותר, המכווין את הרופא לנקודה המדויקת והנכונה ביותר לקדוח בה. הדבר האחרון שירצה הוא לפגוע בעצב שנמצא בקרבת מקום והסד, מדריך את פעולת הקידוח לנקודה הבטוחה ביותר.
  • ללא תפרים וכאבים – כאשר מעוניינים להימנע מזיהומים או דימומים מסיביים, השיטה הינה אידאלית שכן אין צורך לקדוח עמוק מידי או לבצע חתכים.
  • רגישות לאנטיביוטיקה – מכיוון שהקידוח מתבצע באופן מינימלי בלבד, אפשר למנוע את הצורך באנטיביוטיקה במקרים רבים. במקום, יתבקשו המטופלים למרוח ג'ל חיטוי מספר פעמים ביום.

טיפולי שיניים בלייזר

במרכז של ד"ר אריאל סביון רופא שיניים בראשון לציון תמצאו מגוון טיפולי שיניים בלייזר, הנחשבים לחוד החנית של עולם רפואת השיניים כיום. כאן נעשה שימוש בלייזר הן על השיניים והן על החניכיים ורקמות רכות אחרות. טיפולים אלו חוסכים את הצורך בכלי הקידוח הרועשים ומציגים תוצאות נהדרות בכל טיפול.

כך, טכנולוגיית הלייזר מייצגת את החדשנות הטכנולוגית בטיפולים בגישה זעיר-פולשנית, תוך הקטנה ההשפעה על הרקמות הבריאות. צוות המקצוענים של ד"ר אריאל סביון רופא שיניים בראשון לציון מתמחה בטיפולים אלו, המאזנים בין תוצאות מעולות ונוחות מקסימלית לכל מטופל ומטופלת. בעזרתם, ניתן לבצע ניקוי וטיפול בעששת, טיפולי שורשים, השתלות, מחלות חניכיים קשות ועוד.

המרפאה דוגלת בשימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר להקלת הטיפולים ויעילותם, לתוצאות מרביות וחיוך מושלם תוך זמן קצר וללא כל כאבים, אי נוחות וסבל.

Picture of ד"ר אוהד שחר לוין
ד"ר אוהד שחר לוין

לד"ר אוהד שחר לוין ניסיון של עשרות שנים ומציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפולי שיניים.

מומחיותו של ד"ר אוהד שחר לוין ביישור שיניים ולסתות של מטופליו עם צמיחת שיניהם היא ללא רבב. יש לו למעלה מ-20 שנות ניסיון, וידוע במגע העדין ובגישה הטבעית לטיפול שיניים.

טיפולי השיניים הניתנים במרפאתו כוללים טיפולי הלבנת שיניים, טיפולי יישור שיניים, טיפולי השתלות שיניים לרבות השתלות בטכנולוגיה המתקדמת PRF, הכולל גם השתלות שיניים ממוחשבות, מבני שיניים, שיני חרסינה - ציפויי שיניים ועוד.

נגישות אתר

חדש באתר החיוך שלי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית – עם מעל 80% הצלחה!

פיננסי נט

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הכחול למטה

בהצלחה, מצוות אתר החיוך שלי 💝