כבר שמעתם על יישור שיניים שקוף?

קבעו פגישת ייעוץ אצל רופא שיניים באזור שלכם

מלאו פרטיכם כאן ונציג יחזור אליכם

להגיע לרופא השיניים זה לא תמיד בילוי מועדף. ועדיין, יש לכל אחד ואחת מאיתנו את הצורך הטבעי, הבריא והנכון להיראות טוב, לשמור על הבריאות, ולהרגיש טוב, בטח כאשר אנו מחייכים. החיוך שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו, ואם האסתטיקה של השיניים שלנו כה חשובה, כדאי לשים עליה קצת תשומת לב. כמעט כל הישראלים עוברים יישור שיניים, אבל הרבה נמנעים רק כי עד כמה שהם רוצים בתוצאה, הם לא רוצים לעבור את התהליך. בשביל זה המציאו את הטכנולוגיה של יישור שיניים שקוף.

יישור השיניים השקוף הוא אפיק טכנולוגי ייחודי בזרם הכללי של עולם אסתטיקת הפה. הוא מציע פתרון כה אלגנטי וחיוני, עד כי אין פלא שהוא הופך אט-אט לסטנדרט בעולם האורתודנטיה, מרבית האנשים העוברים כיום יישור שיניים, יעשו זאת עם טכנולוגיה של יישור השיניים השקוף. 

לפגישת ייעוץ אצל רופאי שיניים באזור שלכם בארץ

מה מקבלים מעבר לשיניים ישרות?

כאשר ניגשים ליישור שיניים, כמו לכל דבר אחר, אז כמובן שמקבלים את התוצאה. אבל בדרך לתוצאה יש תהליך, והתהליך חשוב כמו התוצאה, בטח כשמדובר במשהו ממושך כמו יישור השיניים שלכם, שלא עושים ב"זבנג וגמרנו". יישור השיניים המתקדם הזה מציע למטופלים מענה רחב היקף וברמה גבוהה במיוחד:

  • תהליך דיסקרטי – בואו ניגע ישירות בשורש העניין, מי שנמנע מיישור שיניים ולא בגלל עניינים פיננסיים, זה לרוב מתוך סלידה מהרעיון של הסתובבות עם רשת של ברזלים על השיניים לתקופה ממושכת. אי אפשר להסתיר את זה, אז אסתטית זה אתגר. לאחרים יש רגישות יתר בפה והם מרגישים בגשר כל הזמן. וכל אחד עם האתגר שלו. עם יישור השיניים השקוף, אתם יכולים פשוט להוציא את הקשתית בכל זמן שתרצו, ולהשיבה לפה כשתהיו מוכנים (כמובן, בגבול הסביר – שלא תעצרו את התהליך)
  • התאמה לשלבים – אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך יישור השיניים הוא ההידוק ההדרגתי. לשיניים לוקח זמן למצוא את הזוויות והמיקומים החדשים שלהם, בצורה הרמונית ואיטית, כיאה לתהליך בריא ואורגני. כדי לעשות זאת בצורה נכונה, יש לנוע עם השינוי ההדרגתי במיקום השיניים. כחלק מיישור השיניים השקוף תקבלו קשתיות המותאמות לפה שלכם בצורה מושלמת, לכל שלב ורגע בתהליך.

לא מספיק? זה לא מסתיים כאן!

אינויזליין, השם של טכנולוגיה זו של יישור שיניים שקוף, מאפשרת לכם ליהנות משילוב מדהים של נוחות בכל רגע, התאמה אישית מתמשכת לפה, לשיניים ולחיך, דיסקרטיות בכל שלב ושלב בתהליך, והכל במחיר נגיש. קשה לשים מחיר על אסתטיקה ותחושת ביטחון עצמי שמשתקפת בחיוך. אבל על יישור השיניים עצמו אפשר לשים מחיר, שכן העלויות ידועות מראש.

המחיר הנגיש של יישור שיניים אינויזליין, בטח ביחס לאיכות התוצר שאתם מקבלים, הופך אותו לבחירה האינטואיטיבית לא רק לרופאים האורטודנטיים, אלא גם למטופלים שמבקשים ליישר את השיניים שלהם בצורה המקצועית ביותר.

Picture of ד"ר אוהד שחר לוין
ד"ר אוהד שחר לוין

לד"ר אוהד שחר לוין ניסיון של עשרות שנים ומציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפולי שיניים.

מומחיותו של ד"ר אוהד שחר לוין ביישור שיניים ולסתות של מטופליו עם צמיחת שיניהם היא ללא רבב. יש לו למעלה מ-20 שנות ניסיון, וידוע במגע העדין ובגישה הטבעית לטיפול שיניים.

טיפולי השיניים הניתנים במרפאתו כוללים טיפולי הלבנת שיניים, טיפולי יישור שיניים, טיפולי השתלות שיניים לרבות השתלות בטכנולוגיה המתקדמת PRF, הכולל גם השתלות שיניים ממוחשבות, מבני שיניים, שיני חרסינה - ציפויי שיניים ועוד.

נגישות אתר

חדש באתר החיוך שלי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית – עם מעל 80% הצלחה!

פיננסי נט

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הכחול למטה

בהצלחה, מצוות אתר החיוך שלי 💝