השתלת שיניים במרכז הארץ - מחירים ומידע נוסף

קבעו פגישת ייעוץ להשתלת שיניים באזור שלכם

מלאו פרטיכם כאן ונציג יחזור אליכם

טיפולי השתלות שיניים הופכים פופולריים יותר ויותר באזורים כמו מרכז ישראל. הסיבה העיקרית היא כי החסרונות של אפשרויות אחרות, כמו שיניים תותבות, עולים על היתרונות.

יש כמה חסרונות לתותבות; הם עלולים להיות לא נוחים ללבישה ואולי תצטרך להחליף אותם לעתים קרובות יותר. מצד שני, שיניים מלאכותיות משתלבות היטב בפה ומתאימות כמו השיניים שלך.

סיבה נוספת שאנשים בוחרים בשתלים דנטליים היא בגלל שזה נראה טבעי ואי אפשר להבחין בין השתל לבין השיניים האמיתיות שלך.

השתלת שיניים במרכז
לפגישת ייעוץ להשתלת שיניים באזור שלכם בארץ
פחות אוהבים לקרוא? צפו בסרטונים על השתלת שיניים

הכל על השתלת שיניים במרכז הארץ

אם גם אתה רוצה להחליף את השיניים החסרות שלך בהשתלות שיניים במרכז, סביר להניח שחסרות לך כרגע שיניים. קבלת שתל יכולה להיות הרבה יותר זולה מאשר חיוך של מיליון דולר ותאפשר לך לחייך שוב ממש כמו אם לא חייכת הרבה זמן.

תושבי אזור המרכז הסובלים מרווחים חסרי שיניים בפיהם יכולים לבחור בשתלים דנטליים, מה שמשפר לא רק את הנראות, אלא גם את היכולת ללעוס מזון. שיניים חסרות עלולות לגרום לאיכות חיים נמוכה.

למרבה הצער, עדיין יש בעיות עם שיניים חסרות שם שתותבות לא יכולות לתקן. שיניים תותבות אינן מספקות מבחינה אסתטית ותפקודית, וזו הסיבה שאנשים מקבלים השתלת שיניים לעתים קרובות יותר בימינו.

קיימות מספר אפשרויות להשתלת שיניים, לרבות פגישות ליום אחד בתל אביב.

השתלת שיניים ביום אחד היא דרך מהפכנית לשיקום שיניים פגועות. אתה יכול לקבל את השיניים החדשות שלך ביום אחד בלבד ללא צורך בעקירה. הליך זה מתאים למבוגרים ולילדים כאחד.

מהי השתלת שן

השתלת שיניים במרכז הפה יכולה להיות עבור שן בודדת או, במידת הצורך, עבור כל השיניים שלך. החלטה זו תלויה במצב שלך, אשר מוערך עבור כל מי שצריך.

אם השיניים בפה חסרות או במצב ירוד, ניתן להחליף אותן בשתלים דנטליים. ניתוח שתלים הוא חלופה לתותבות מסורתיות. ישנם שני סוגים של שתלים: שן בודדת ופה מלא.

יש המון סיבות לחסרות שיניים ולרוב אלו שיניים שנשרו בגלל הזנחה ממושכת. זה יכול להוביל למצב שבו שאר השיניים שלך הופכות רקובות.

ישנן סיבות רבות מדוע שיניים עלולות לנשור, אך הסיבה השכיחה ביותר היא הזנחה ממושכת המובילה למצב של שיניים רקובות.

במקרים מסוימים, הנזק לשן הוא כה חמור עד שטיפול שורש שן פשוט לא מספיק. במקרה זה, צריך לעשות שן חדשה. ישנן סיבות רבות מדוע שן עלולה להינזק או להיסדק – ממחלת חניכיים מתמשכת וכימיקלים משחררי גזים בשורש השיניים ועד זעזועים ומכות שפוגעות בגוף השן, גם כן.

כאשר אתם הולכים לברר לגבי מחיר השתלות שיניים, חשוב לזכור שהתשובה משתנה בהתאם למספר השתלים הנדרשים, מצב הבריאות שלכם ומשך העבודה על המקרה שלכם. עם זאת, הרשו לי לומר לכם כמה תעלה תוכנית השתלת שיניים בסיסית.

שתלים דנטליים – יתרונות משמעותיים

גם אם יש לכם השתלת שן קדמית או שתל אחורית, כדאי שתדעו שקיימים יתרונות רבים לשימוש בשתלים דנטליים. היתרון הראשון הוא חוזק השיניים שלך. בעבר השתמשו בשיניים תותבות וחוזק היה בעיה.

השתלים הם חזקים ועמידים, מה שהופך אותם לאופציה המושלמת למי שסובל משיניים חסרות. אומרים שהתוצאה האסתטית לאחר השיקום יוצאת דופן, נותנת לך את הביטחון לחייך שוב!

שתלי תותבות טובים בהרבה למראה מאשר שיניים תותבות. למטופלים יש מראה טבעי, בניגוד לתותבות שלרוב בעלות מראה מביך ולא טבעי. השתלים תואמים בצורה מושלמת את השיניים, כך שאינך צריך לדאוג להיראות שונה כלל.

הרמת סינוס – מתי מומלץ להתחיל?

כאשר מטופל מקבל שתלים בפה, יש לעתים קרובות הליך שני שחייב להתבצע. הליך זה נועד להרים את אזור הסינוס על מנת לפנות מקום להשתלת השיניים. אזור הסינוס מכיל הרבה עצם ולכן חולים מתמודדים פעמים רבות עם הצורך לעבור גם הליך זה.

השתלת כתרי זירקוניה – על מה הבאזז הגדול?

כתרי זירקוניה מבוקשים כיום ומסיבות טובות. חומרים אלו מציעים טיפול שיניים עמיד ואיכותי, ומדובר בתרכובת שפועלת היטב בתחום זה.

זירקונים עמידים וחזקים יותר בהשוואה לכתרים, אך יש להם יתרון גם בכל הנוגע לנראות שלהם. אסתטיקה חשובה מאוד עבור אנשים רבים, ולכן היבט זה ראוי לקחת בחשבון. כתרים אלה הם בצבע שקוף או לבן והם משתלבים בהרמוניה, ומאפשרים להם לבלוט בצורה חיה.

השתלת שיניים במרכז הארץ – המלצות

סביר באותה מידה שתרצו לעבוד עם שיפוצניק שקיבל המלצות גבוהות – לכן חשוב, אפילו יותר, שלרופא השיניים המטפל יהיה ניסיון רב בהשתלות והמון מטופלים מרוצים. זו צריכה להיות הוכחה מספקת שהם יודעים מה הם עושים; אין שום סיבה שלא תוכל לתקן את השיניים שלך!

בבחירת מרפאת השתלות שיניים, חשוב לבקש המלצות מחברים או בני משפחה. לאחר שבחרתם מרפאה שאתם אוהבים, נסו להגיע לשם לביקור ראשוני כדי לראות אם יש להם את המומחיות והמחויבות לעבודה שלהם שאתם מחפשים.

השתלת שיניים בהרדמה מלאה – טיפולים

טיפולים להשתלת שיניים בהרדמה מלאה –אם אינכם יכולים לסבול את הרעיון של ביקור אצל רופא השיניים אך עדיין רוצים לשפר את בריאות השיניים שלכם, אולי כדאי לכם לוודא שהמרפאה איתה אתם באים במגע מבצעת שתלים באופן שגרתי בהרדמה.

אם אינכם בטוחים אם הרופא המרדים מוסמך, ערכו מחקר וגלו עליו כמה שיותר, כולל השכלתם והכשרתם.

אחריות הטיפול אודות רופאי השיניים

חשוב לברר האם מוצעות אחריות או לא במרכז שאתה בודק. ייתכנו מקרים שבהם אין אחריות בכתב. אם במקרה אתה נופל בקטגוריה זו, אם יש בעיות כלשהן הקשורות לטיפולים שבוצעו, לא תהיה שום נקודת מגע לסיוע.

עבור שתלים, אתה רוצה ללכת למרכז שבו אנשי המקצוע נותנים אחריות על מנת להבטיח שאם יש בעיה או בעיה כלשהי בטיפול שלך זה יטופל.

ד"ר אוהד שחר לוין
ד"ר אוהד שחר לוין

לד"ר אוהד שחר לוין ניסיון של עשרות שנים ומציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפולי שיניים.

מומחיותו של ד"ר אוהד שחר לוין ביישור שיניים ולסתות של מטופליו עם צמיחת שיניהם היא ללא רבב. יש לו למעלה מ-20 שנות ניסיון, וידוע במגע העדין ובגישה הטבעית לטיפול שיניים.

טיפולי השיניים הניתנים במרפאתו כוללים טיפולי הלבנת שיניים, טיפולי יישור שיניים, טיפולי השתלות שיניים לרבות השתלות בטכנולוגיה המתקדמת PRF, הכולל גם השתלות שיניים ממוחשבות, מבני שיניים, שיני חרסינה - ציפויי שיניים ועוד.

סרטונים הקשורים להשתלת שיניים

1 קטעי וידאו
נגן סרטון

נגישות אתר

השתלת שיניים לפני ואחרי

חדש באתר החיוך שלי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית – עם מעל 80% הצלחה!

פיננסי נט

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הכחול למטה

בהצלחה, מצוות אתר החיוך שלי 💝