המדריך השלם של השתלת שיניים בראשון לציון

קבעו פגישת ייעוץ להשתלת שיניים באזור שלכם

מלאו פרטיכם כאן ונציג יחזור אליכם

מחקרים מראים שחיוך יכול לגרום גם לאנשים אחרים להגיב בצורה חיובית. זה יכול להיות המפתח לאושר אם אתה מרגיש מדוכדך. כל מה שצריך זה שינוי קטן בהבעה שלך כדי לגרום להכל להרגיש טוב יותר!

חשיבות החיוך הובילה לעליית ערך לשיניים, מאחר והחיוך אינו שלם בביצוע על שיניים חשופות. לכן, אסתטיקת שיניים חשובה מתמיד.

לעתים קרובות אנשים מתעלמים מהשיניים בכל הנוגע להרגלי טיפוח והיגיינה אישיים. לכן זה חיוני לשמור אותם נקיים ולוודא שאתה מקבל מספיק בדיקות שיניים כדי להבטיח את בריאות הפה הטובה ביותר שאפשר. אם אתם מחפשים רופא שיניים עבור השתלת שיניים בראשון לציון, אנחנו יכולים לעזור!

צחצוח ושימוש בחוט דנטלי אינם מספיקים כדי לשמור על בריאות השיניים. אתה גם צריך לבקר את רופא השיניים לבדיקות וניקויים קבועים.

השתלת שיניים בראשון לציון
לפגישת ייעוץ להשתלת שיניים באזור שלכם בארץ
פחות אוהבים לקרוא? צפו בסרטונים על השתלת שיניים

מספר שיטות עבור השתלת שיניים בראשון לציון

תהליך השתלת השיניים בראשון לציון יכול להתבצע במגוון דרכים, כמו רוב המקומות האחרים בישראל. יחד עם זאת המטרה היא להתאים את הניתוח למטופל ולצרכיו, מה שישפיע באיזו שיטת ניתוח ייעשה.

טכניקת האולד-סקול נעשית בשני חלקים, עם הפסקה של 6 חודשים ביניהם. זה נפוץ במיוחד כאשר הפה צריך הרבה עבודה בבת אחת.

במקרים מסוימים, מטופלים עשויים לקבל שיניים תותבות בזמן שהם ממתינים לכניסת השיניים החדשות שלהם. לשתי השיטות יש את היתרונות והחסרונות שלהן, אבל רופאי שיניים ממליצים בדרך כלל על "טעינה", תהליך שבו השיניים המקוריות מוברגות בחזרה. פרק זמן קצר לאחר הניתוח.

השתלות שיניים מבוצעות בדרך כלל תוך יותר מיום אחד, אך ניתן לבצעה ביום אחד במקרים מסוימים. זו בדרך כלל הבחירה כאשר יש צורך רק בשן בודדת.

השתלת שיניים בראשון לציון מחירים

השתלות שיניים אינן זולות ויכולות לעלות הרבה כסף. עם זאת, יש כאלה במחירים סבירים, וכדאי לזכור זאת. כמובן, התמחור משתנה ותלוי במספר גורמים כמו המדינה ממנה אתה מקבל טיפול ומצבי בריאות הפה שלך (אם להזכיר רק כמה).

שתלים דנטליים הם מכשירים אשר ממוקמים בניתוח בלסת כדי לשמש כעוגנים עבור שיניים חלופיות. השתלים יכולים להיות עשויים מטיטניום או פלסטיק, ולסייע בשיקום המראה הטבעי של הפה. הם לא זולים, אבל יש אפשרויות סבירות בחוץ.

אז כמה עולה השתלת שיניים בראשון לציון?

חקירת מחירים לעבודות שיניים חשובה, ויכולה לחסוך לך המון כסף. ביצוע מחקר מחירים מראש יעזור לך לדעת מה זמין ומה העלות של דברים כמו השתלת שיניים בראשון לציון. זה גם אומר להבין את כל הבחירות שלך בכל מה שקשור להסתכלות על סוגים שונים של הפלגות.

מהם השלבים של השתלת שיניים בראשון לציון

השתל מוחדר בניתוח לתוך עצם הלסת ובסופו של דבר יתמזג עם העצם תוך כדי ריפוי, ויחליף את תפקוד השן המקורית. העצם צומחת בהדרגה לתוך השתל ומסביבו, ולאחר מכן מתחילה ליצור רצועה פריודונטלית חדשה שמחזיקה את השתל במקומו. השתל הדנטלי יכול להיות עשוי מטיטניום או קרמיקה בעלת התאמה ביולוגית גבוהה.

השתלת שיניים היא תחליף טבעי לשורש השן. אנו מצלמים את הפה שלך לפני ההליך ומבססים את תוכנית הטיפול על מידע זה.

אם אתה מקבל שתלים, תצטרך לחזור לקבל כתר זמני שרופא השיניים בודק את התאמתו לפני בחירת אפשרות קבועה. לעתים קרובות, הליך זה נעשה בהרדמה מקומית וניתן לעשות זאת גם עם הרדמה. ברגע שהליך ההשתלה מסתיים, למטופל יש שיניים במראה מושלם.

לאחר שהשתל הושאר במקומו למשך מספר חודשים, הוא מרפא ויוצר סביבו מבנה עצם. המטופל חוזר לרופא השיניים כדי לקבל את שיניו הקבועות.

יתרונות של השתלת שיניים בראשל"צ

השתלת שיניים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להחליף שיניים חסרות. הם נועדו להיות פתרון קבוע, יציב ומאובטח לכל מי שחסרות לו שיניים.

היתרונות של השתלות שיניים בראשון לציון כוללים:

  • שיפור בריאות הפה

  • שיפור מראה

  • תפקוד דיבור משופר

  • יכולת לעיסה טובה יותר

השתלות שיניים נותנות יתרון עצום בראשון לציון (או בכל מקום אחר) כי הן אינן מצריכות חריקת שיניים קרובות ובריאות. ככל שנמנע מפגיעה בלסת ובשיניים הסמוכות, כך נחווה פחות כאבים וסיבוכים במועד מאוחר יותר.

השתל גם מספק לאנשים שיניים דנטליות חדשות בעלות מראה טבעי, שלעולם לא יצטרכו לדאוג לגביהן שוב.

כמה זמן לוקחת השתלת שיניים?

השתלת שיניים היא פתרון מודרני לשיניים חסרות שהופיעו ב-50 השנים האחרונות. ניתן להשתיל שתל בודד תוך כשעתיים, אך בדרך כלל לוקח כ-3 שעות להשתיל את כל השתלים. שיקום כל שן דורש בדרך כלל כ-15 דקות ויעניק לך שיניים במראה טבעי וחיוך יפה.

אילו הכנות יש לבצע לפני השתלת שיניים?

שמעתי שהדבר הראשון שרופא שיניים עושה הוא לאבחן מה קורה עם הלסת והשיניים שלך, כדי להיות מסוגל להבין מהו הטיפול הטוב ביותר לבעיה הספציפית שלך. זה בדרך כלל כולל צילומי רנטגן וסריקות CT של חלל הפה.

גם אם יתברר שנפח עצם הלסת אינו מספיק, אפשר לעשות הליכים שיכולים להגביר את פוטנציאל ההשתלה. אחד מהם הוא הרמת סינוס או השתלת עצם לפני ביצוע התקנת שתל.

כאשר מתאימים לך השתלות שיניים, רופא השיניים יצטרך לדעת על כל מצב רפואי שיש לך. מצבים כמו סוכרת, אוסטאופורוזיס ומערכת חיסונית מוחלשת יכולים להשפיע על הצלחת הטיפול שלך וניקח זאת בחשבון כאשר נמליץ

לדוגמה, חולי סוכרת יצטרכו לשמור על טווח סוכר מסוים בדם וייתכן שחולי לב יצטרכו להפחית את המינון או להפסיק ליטול תרופות מסוימות לפני ההליך.

לאחר השתלת השיניים, מה צריך לעשות כדי לשמור על תקינות השיניים?

כדאי לצחצח שיניים פעמיים ביום ולהשתמש בחוט דנטלי לפי הצורך. חשוב לבקר אצל רופא השיניים כל שישה חודשים לבדיקה וצילומי רנטגן כדי לעקוב אחר בריאות הפה שלך, כמו גם להיזהר מכל אי סדרים או בעיות אפשריות ברגע שהם מתחילים.

איגוד רופאי השיניים הישראלי ממליץ לצחצח פעמיים ביום ולהשתמש בחוט דנטלי לפי הצורך כדי לשמור על היגיינת הפה. אתה צריך לבקר את רופא השיניים שלך כל שישה חודשים לבדיקה וצילומי רנטגן כדי לעקוב אחר בריאות הפה שלך. צחצוח שיניים באופן קבוע הוא הדרך הטובה ביותר למנוע עששת, כאבי שיניים, מחלות חניכיים ובעיות שיניים אחרות.

האם ישנם סיבוכים בביצוע השתלת שיניים?

השתלות שיניים נעשות באופן שגרתי ונושאות סיכון נמוך לזיהום או סיבוכים אחרים. במקרים מסוימים, חולים עלולים לסבול מדימום מאתר החתך או הפרשות אם יש זיהום באזור. תסמינים אחרים יכולים לכלול כאב מתמשך שידרוש טיפול.

השתלת שיניים היא הליך שגרתי עם אותה סיכון כמו כל ניתוח אחר. אם היה לך אחד לאחרונה, אתה עלול לחוות דימום מהחתך או מהפרשה אם יש זיהום באזור. כמו כן, ייתכן שתחווה כאבים מתמשכים במקרים קשים אשר ידרשו טיפול אצל רופא שיניים בראשון לציון.

ד"ר אוהד שחר לוין
ד"ר אוהד שחר לוין

לד"ר אוהד שחר לוין ניסיון של עשרות שנים ומציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפולי שיניים.

מומחיותו של ד"ר אוהד שחר לוין ביישור שיניים ולסתות של מטופליו עם צמיחת שיניהם היא ללא רבב. יש לו למעלה מ-20 שנות ניסיון, וידוע במגע העדין ובגישה הטבעית לטיפול שיניים.

טיפולי השיניים הניתנים במרפאתו כוללים טיפולי הלבנת שיניים, טיפולי יישור שיניים, טיפולי השתלות שיניים לרבות השתלות בטכנולוגיה המתקדמת PRF, הכולל גם השתלות שיניים ממוחשבות, מבני שיניים, שיני חרסינה - ציפויי שיניים ועוד.

סרטונים הקשורים להשתלת שיניים

1 קטעי וידאו
נגן סרטון

נגישות אתר

השתלת שיניים לפני ואחרי