יישור שיניים פנימי מחיר ועלויות נוספות

קבעו פגישת ייעוץ ליישור שיניים באזור שלכם

מלאו פרטיכם כאן ונציג יחזור אליכם

כולנו יודעים שטיפול שיניים יכול להיות יקר מכיוון שהוא כולל כל כך הרבה שירותים. אבל כדי שהלקוחות יחזרו, המרפאות מתחרות זו בזו יותר ויותר על איכות ומחירים.

רוב טיפולי השיניים דורשים מאיתנו להשתמש בכספים האישיים שלנו ולעיתים קרובות מונעים מאיתנו לקבל את השיניים הברורות והבריאות שאנחנו רוצים.

קשה לקבוע 'מחיר סטנדרטי' ליישור שיניים. זה יכול להשתנות בהתאם לאורך הקורס, אם הוא מבוצע על ידי רופא שיניים, וגם כמה עבודה צריך לעשות. מרמת הציוד ועד למיצוי העבודה הנדרשת עשויה להשפיע על האגרה.

יישור שיניים פנימי מחיר
לפגישת ייעוץ ליישור שיניים באזור שלכם בארץ
פחות אוהבים לקרוא? צפו בסרטונים על יישור שיניים

אז כמה עולה יישור שיניים פנימי – מחיר

בדרך כלל בזמן כתיבת שורות אלה, טיפולי יישור שיניים יעלו לכם בין 6000 ל-8000 ₪, כאשר המחיר משתנה בהתאם למרפאה ולאיזו קופת חולים אתם שייכים.

טיפול אורתודונטי שלוקח יותר זמן עלול בסופו של דבר לעלות לך יותר, כך שמשך הזמן שייקח עשוי להיות גם שיקול.

גשר שקוף יכול להגיע עד 23 אלף ש״ח, כאשר ככל שרוצים איכות גבוהה יותר הוא מתייקר. אבל אם אתה צריך לחסוך קצת כסף יש מגוון סוגים שונים של משטחים שקופים ולחברה יהיה מחיר שונה לכל אחד.

כאשר אתה צריך למצוא גשר לשיניים שלך, זה יכול להיות קשה להבין כמה יעלו כל האפשרויות השונות. התייעצות עם רופא שיניים מומחה או קבלת הצעות מחיר מכמה רופאי שיניים באינטרנט יכולים לעזור לך להבין איזה סוג של גשר הכי יתאים לצרכים שלך.

  1. המחיר של הליך יישור שיניים מושפע משיטת היישור. לדוגמה, יש לך חבורה של אפשרויות שונות שמציעות את אותה תוצאה לא משנה מה התקציב שלך. חשוב לדעת שלא תמיד אומרים לך מהי האפשרות הטובה ביותר עבורך.

  2. לקוחות שיש להם ביטוח שיניים יכולים להתחיל לקבל החזרים עבור יישור שיניים קלאסי בשווי של בין 3,000-4,000 ₪. גלה על התנאים הספציפיים המכוסים על ידי קריאת מסמכי פוליסת הביטוח שלך.

  3. עלות הטיפול האורתודונטי מושפעת ממספר גורמים שונים, אך בעיקר מאיכות החומרים. שימוש בחומרים יקרים יותר יכול להעלות את המחיר בעד 80% וחוטי טיטניום הם דוגמה טובה שכן הם גורמים פחות נזק לבריאות שלך.

    ישנן קוביות שקופות המייקרות את עלות הטיפול או תעודות נעילה המעניקות איכות גבוהה יותר. ישנן גם תוכנות מעולות, בעיקר אינוויזליין וקשתות איריס, המייצרות חוטי קשת באיכות מעולה והתוכנות הנחותות מטפלות.

  4. זה בהחלט עוזר ללכת ליועץ לפני קבלת טיפול שיניים וזה יכול להיות קשה להבין כמה תצטרך לשלם. המחיר מבוסס על סוג השירות שאתה צריך, מצב השיניים וגורמים נוספים. אתה יכול לקבל הערכה מדויקת יותר על סמך תמונה.

מחיר גשר פנימי לשיניים

יישור שיניים באמצעות גשר פנימי הוא לרוב בחירה טובה יותר מכיוון שהם מוסתרים ומותאמים אישית למבנה השן הספציפי של המטופל. הם גם יקרים יותר מגשרים רגילים.

עבור אנשים החוששים מתהליך עקירת השיניים, זו יכולה להיות אופציה יעילה ונוחה. מחירי עקירת שיניים נעים בין 12,000 ש״ח – 20,000 ש״ח בהתאם לחומרת צרכי הטיפול. המחיר עבור טיפולי גשר פנימי משתנה גם בהתאם למידת החמורה של הפציעה שלך.

ד"ר אוהד שחר לוין
ד"ר אוהד שחר לוין

לד"ר אוהד שחר לוין ניסיון של עשרות שנים ומציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפולי שיניים.

מומחיותו של ד"ר אוהד שחר לוין ביישור שיניים ולסתות של מטופליו עם צמיחת שיניהם היא ללא רבב. יש לו למעלה מ-20 שנות ניסיון, וידוע במגע העדין ובגישה הטבעית לטיפול שיניים.

טיפולי השיניים הניתנים במרפאתו כוללים טיפולי הלבנת שיניים, טיפולי יישור שיניים, טיפולי השתלות שיניים לרבות השתלות בטכנולוגיה המתקדמת PRF, הכולל גם השתלות שיניים ממוחשבות, מבני שיניים, שיני חרסינה - ציפויי שיניים ועוד.

סרטונים הקשורים ליישור שיניים

1 קטעי וידאו
נגן סרטון

נגישות אתר

יישור שיניים לפני ואחרי

חדש באתר החיוך שלי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית – עם מעל 80% הצלחה!

פיננסי נט

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הכחול למטה

בהצלחה, מצוות אתר החיוך שלי 💝