מה חשוב לדעת לפני שעושים טיפול שיניים לילדכם?

קבעו פגישת ייעוץ אצל רופא שיניים לילדים באזור שלכם

מלאו פרטיכם כאן ונציג יחזור אליכם

עם זאת, מחלות בחלל הפה הן מהמחלות השכיחות בעידן המודרני. כמעט כל אחד יסבול מבעיות בשיניים, בחניכיים ובחלל הפה לאורך שנות חייו. בין אם אתם מקפידים עם הילדים על צחצוח שיניים באופן קבוע ובין אם אתם לא נותנים להם ממתקים בחלל, אף אחד לא יכול לפתור את הילד שלו מביקור במרפאה. איך בכל זאת עוברים את התהליך בשלום? אנחנו כאן כדי לענות על כך.

טיפול שיניים לילדים הוא תמיד אירוע מורכב. אתם לא צריכים להיות פסיכולוגים של הילד כדי להבין כי לשכב על מיטת טיפולים, לראות אור צהוב, חזק מול הפנים, להרגיש שורה של כלים מתכתיים בתוך הפה, כל אלו עלולים להביא לתחושות לא נעימות ולחששות מובנים. האמת היא, כי לא פעם הרתיעה של הילד יכולה להשפיע על ההורה עד כדי כך, שזה מעדיף לוותר על הביקור במרפאת השיניים ורק לא להתמודד עם הרגשות של הילד. הרי אין הורה שאוהב לראות את הילד שלו סובל, כך שהוויתור על ביקור קבוע במרפאת השיניים, גם אם הוא לא הדבר הנכון לעשות, הוא בהחלט מובן.

טיפול שיניים לילדכם
לפגישת ייעוץ אצל רופאי שיניים לילדים באזור שלכם בארץ
פחות אוהבים לקרוא? צפו בסרטונים על רופאי שיניים לילדים

במה שונה טיפול שיניים אצל ילדים בשונה מטיפול שיניים אצל מבוגרים

ההבדל הראשון הוא כמובן, הפער בהבנה המנטלית של הילד לעומת המבוגר. שיתוף פעולה של המטופל הוא קריטי להצלחת הטיפול, עלינו להשתמש בכלים העומדים לרשותינו כדי להבטיח כי גם הילד הסרבן ביותר, ישתף פעולה בסופו של דבר.

אבל רגע לפני שנצלול לפסיכולוגיה של טיפול השיניים בילדים, אנחנו צריכים לדבר על ההבדל בין שיניים של אנשים מבוגרים לעומת ילדים. ההבדל המהותי הוא שילדים, עד גיל אחת עשרה ושתים עשרה לעיתים, עוד מחליפים את שיני החלב בשיני בשר. העובדה כי השן עוד עתידה להתחלף, צריכה להיות בראש של כל רופא שיניים מומחה לילדים. הרי זה לא יכול להיות שנטפל בדיוק אותו דבר בשיני חלב של ילד ובשיני בשר של אדם מבוגר. מה גם שלעיתים, כאשר מתחלפות השיניים, החניכים וחלל הפה עלולים להיות רגישים יותר, כך שגם במובן הזה, אנחנו צריכים לשים לב כי אנחנו עובדים בצורה נכונה.

למה כדאי לפנות לרופא שיניים מומחה לטיפול בילדים

קודם כל, כמו שאמרנו, רופא שיניים לילדים הרבה פעמים יהיה רגיש יותר לאופי הטיפול ולהתאמתו לילד בהיבט המקצועי. אבל זה לא הכל. רופא שיניים לילדים יהיה מי שיש לו את הניסיון והאינטיליגנציה הריגשית שיעזרו לילד לשתף פעולה. טיפול לא מוצלח אצל רופא השיניים עלול להשאיר צלקות שימנעו מאותו ילד להגיע לקבלת טיפול גם בגיל מבוגר. המטרה של טיפול רגיש ומותאם היא למנוע תופעות מהסוג הזה ולעזור לילד להרגיש רגוע, בטוח ומוגן.

איך עושים את זה? רופא שיניים לילדים יסביר לילד בדיוק מה הוא עושה בכל רגע, יתייחס אליו בכבוד, ימצא את הדרך לאפשר לילד להביע את החששות שלו ולהרגיע אותן. אתם עוד תראו, כיצד רופא שיניים לילדים מצליח לתת מענה מקצועי, תוך כדי מתן תשומת לב מלאה לצרכים הריגשיים של הילד.

אל תהססו לבוא לבדיקה והתייעצות

ד"ר מרוות חורי עוסקת במתן טיפולי שיניים לילדים כבר שנים לא מעטות. לעיתים עולות שאלות בקרב הורים, האם נכון לבצע טיפולים מסוימים בגיל כזה או אחר, מה ניתן לעשות כדי לפתור צורך כזה או אחר. אם אתם מתלבטים, רוצים פשוט לבוא לבדוק מה מצב השיניים של הילד או הילדה שלכם, הגעתם למקום הנכון. אל תהססו, קבעו תור לבדיקה כבר היום >> https://dr-mervatkhoury.co.il/

ד"ר אוהד שחר לוין
ד"ר אוהד שחר לוין

לד"ר אוהד שחר לוין ניסיון של עשרות שנים ומציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפולי שיניים.

מומחיותו של ד"ר אוהד שחר לוין ביישור שיניים ולסתות של מטופליו עם צמיחת שיניהם היא ללא רבב. יש לו למעלה מ-20 שנות ניסיון, וידוע במגע העדין ובגישה הטבעית לטיפול שיניים.

טיפולי השיניים הניתנים במרפאתו כוללים טיפולי הלבנת שיניים, טיפולי יישור שיניים, טיפולי השתלות שיניים לרבות השתלות בטכנולוגיה המתקדמת PRF, הכולל גם השתלות שיניים ממוחשבות, מבני שיניים, שיני חרסינה - ציפויי שיניים ועוד.

נגישות אתר